Θεοί και ήρωες: επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο

Το αρχαιολογικό Μουσείο
Σήμερα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο με τα πόδια. Οι υπεύθυνοι του μουσείου μας έγραψαν σε ένα πρόγραμμα που λέγεται θεοί και ήρωες, Μας χώρισαν σε δύο ομάδες και όποια τέλειωνε πρώτη την ξενάγηση θα κέρδιζε. Το μουσείο ήταν πολύ ενδιαφέρον. Τα πράγματα που μου έκαναν πιο πολύ εντύπωση ήταν το τόξο του Φιλοκτήτη και το άγαλμα του Αχιλλέα, αν και δεν ήταν από τα αγάλματα της ξενάγησης.
Ελπίζω να ξαναπάμε στο Μουσείο.
ΧΑΡΗΣ

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο
Σήμερα πήγαμε στο Μουσείο και είδαμε πολλά ωραία εκθέματα. Αγάλματα, σκελετούς, ψηφιδωτά, τάφους, όπλα, περικεφαλαίες, δοχεία, πιθάρια.
Μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ο σκελετός ενός ανθρώπου και ένα γιγάντιο ψηφιδωτό.
Ήταν πολύ ωραία και όλοι θα πρέπει να πάνε να το δουν.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο
Σήμερα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο με το σχολείο μας.
Μου άρεσε πολύ γιατί είδαμε πολλά πράγματα. Είδαμε αγγεία, ψηφιδωτά, κοσμήματα και πολλά αγάλματα. Μου άρεσε περισσότερο το άγαλμα της θεάς Αθηνάς, γιατί ήταν πολύ μεγάλο. Επίσης μου άρεσε το μεγαλύτερο ψηφιδωτό, γιατί είχε πολύ πολύ μικρά πετραδάκια και ωραία χρώματα πάνω του. Θέλω να ξαναπάω στο Αρχαιολογικό Μουσείο.
ΓΙΑΝΝΗΣ

Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Μας χώρισαν σε δύο ομάδες. Έπρεπε να βρούμε ποια είναι τα αγάλματα. Μου έκανε εντύπωση το ψηφιδωτό. Μας έδειξαν έναν σκελετό μιας γυναίκας.
Δεν μου άρεσε γιατί μας έδειχναν που είναι τα αγάλματα και ήταν πολύ βαρετό.
ΑΛΕΞΙΑ

Πώς πέρασα στο Μουσείο.
Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Μόλις φτάσαμε στο Μουσείο μας έδειξαν κάποια εκθέματα και μας έδωσαν κάτι χαρτιά. Μας χώρισαν σε ομάδες. Μετά είδαμε αυτά τα χαρτιά που είχαν κάποιες ερωτή΄σεις και φωτογραφίες αγαλμάτων και έπρεπε να τα βρούμε μέσα στο μουσείο.
Εμένα μου άρεσαν πολύ οι ερωτήσεις και αυτά που μάθαμε. Τ' άλλα δε μου άρεσαν τόσο πολύ. Πάντως μου αρέσει που πήγαμε και μάθαμε κάτω παραπάνω.
ΜΑΡΙΑ

Σήμερα πήγαμε με τα πόδια στο Αρχαιολογικό Μουσείο για να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα "Θεοί και ήρωες".
Όταν φτάσαμε χωριστήκαμε σε ομάδες. Αργότερα μας έκαναν ξενάγηση και προσπαθούσαμε να βρούμε το άγαλμα που μας έλεγαν. Όταν βρήκαμε και τα πέντε αγάλματα, δηλαδή τελείωσε η διαδρομή στο μουσείο, βγήκαμε έξω από την αίθουσα και γυρίσαμε στο σχολείο εντυπωσιασμένοι.
Μου άρεσε τόσο πολύ που θα ήθελα να ξαναπάω!
ΦΙΛΙΠΠΟΣ

Πώς πέρασα στο Μουσείο!
Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Μόλις φτάσαμε αφήσαμ ετα μπουφάν μας και μας έδειξαν εκθέματα. Μετά μας χώρισαν σε δύό ομάδες. Έδωσαν στο κάθε παιδί από πέντε χαρτιά που το κάθε χαρτί είχε ένα άγαλμα. Έπρεπε να βρούμε τα αγάλματα και να βρούμε το όνομά των αγαλμάτων. Μόλις γράψαμε όλα τα ονόματα των αγαλμάτων μαζευτήκαμε για να φύγουμε.
Δεν μου πολυάρεσε, γιατί φαινόντουσαν τα αγάλματα και δεν είχε δράση.
ΘΕΟΔΩΡΑ

Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και το πρόγραμμα που κάναμε λεγόταν (Θεοί και ¨Ηρωες). Είπαμε πολλά πράγματα για τον Δία που ήταν θεός και άλλα πράγματα για τον Ηρακλή που ήταν ημίθεος. Μιλήσαμε για τον Άτλαντα που ήταν Τιτάνας, αλλά και για την Άθηνά που ήταν θεά. Είπαμε και για την Ήρα τη σύζυγο του Δία.
Πέρασα φανταστικά γιατί είχε αυτά τα πολυ ωραία πράγματα και θα ήθελα να ξαναπάω εκεί.
ΧΡΗΣΤΟΣ

Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα "Θεοί και Ήρωες".
Πήγαμε με τα πόδια. Η διαδρομή δεν ήταν μεγάλη, μόνο που είχε αρκετό ήλιο και για εμάς δεν ήταν ευχάριστο. Έτσι όταν φτάσαμε θέλαμε να πιούμε νερό.
Όταν αρχίσαμε δεν φάνηκε πόσο ωραίο ήταν,  γιατί δεν είχαμε καταλάβει ότι θα ψάχναμε αγάλματα.
Περισσότερο μου άρεσε ένας σκελετός από μια γυναίκα. Στην αρχή τρόμαξα, μετά όμως συνήθισα.
Αυτή η εκδρομή θα μου μείνει αξέχαστη.
ΛΙΒΙΑ

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο.
Σήμερα με το σχολείο μου πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Ήταν ένα μεγάλο, όμορφο, περιποιημένο, παλιό κτίριο με πολλά πράγματα από την αρχαιότητα.
Όλα τα αγάλματα, ψηφιδβτά και αγγεία που υπήρχαν εκεί ήταν λίγο σπασμένα. Ένας κύριος και δύο κυρίες μας είπαν ότι όλα τα πράγματα εκεί ήταν σπασμένα και φθαρμένα επειδή είχαν θαφτεί από σεισμούς και παλίρροιες.
Μας χώρισαν σε δύο ομάδες και κάναμε ένα πρόγραμμα που ονομαζόταν "Θεοί και ήρωες". Ψάχναμε για αγάλματα και με μία μικρή λεζάντα έπρεπε να εξηγήσουμε τι ήταν αυτά τα πράγματα.
Η κριτική μου είναι πάρα πολυ καλή, γιατί είδαμε ωραία εκθέματα και μάθαμε ενδιαφέροντα πράγματα για την αρχαιότητα.
ΖΩΗ

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσ/νίκης.
Σήμερα επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσ/νίκης. Χτίστηκε το 1962. Ανακαλύψαμε νέα πράγματα που δεν ξέραμε για την Μυθολογία. Το πρόγραμμα που παρακολουθήσαμς λεγόταν "Θεοι και Ήρωες".  Παίξαμε ένα παιχνίδι που έπρεπε να βρούμε πράγματα μέσα στο μουσείο. Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση ήταν ο σκελετός που είδαμε, όταν τελειώσαμε φυσικά το παιχνίδι.
Περάσαμε όλοι τέλεια!
ΛΟΥΚΑΣ

Το Αρχαιολογικό Μουσείο με Θεούς και ήρωες.
Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο.
Πήγαμε με τα πόδια. Από έξω φαινότανε τέλειο. Είχαν κι έναν σκύλο από έξω.
Μόλις μπήκαμε μέσα, είδαμε κάτι σαν χάρτες. Μας είπαν ότι ήταν το πώς ήθελαν να φτιάξουν το Α.Π.Θ. Κατόπιν μας έδωσαν και ένα ντοσιέ. Πάνω στο ντοσιέ υπήρχαν αγάλματα σε διαφορετικά φύλλα χαρτιού. Πάνω από αυτά υπήρχαν κάτι ερωτήσεις. Αυτό που έπρεπε να κάνουμε ήταν να βρούμε τα γάλματα και να γράψουμε τις απαντήσεις.
Ένα άγαλμα από αυτά που είδαμε ήταν η Αθηνά ΄με πανοπλία., περικεφαλαία και ασπίδα. Ύστερα είδαμε έναν σκελετό. Κατόπιν τον Άτλαντα να κρατάει τον ουρανό. Μετά από λίγο είδαμε και ένα ψηφιδωτό, μεγάλο ψηφιδωτό. Στο τέλος μας έδειξαν ένα άλαγμα με τον Δία, την Αθηνά, την Ήρα.
Στο γυρισμό η κ. Βούλα μου έδειξε έναν ναό. Εγώ της απάντησα ότι ήταν η Ροτόντα κι εκείνη μου είπε ότι είναι σωστό. Έτσι φτάσαμε στο σχολείο.
Μου άρεσε λίγο, γιατί νόμιζα ότι θα κυνηγούσαμε ανθρώπους που φοράνε ρούχα θεών και ηρώων.
ΛΑΜΠΡΙΝΟΣ

Η επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο
Μόλις φύγαμε από το σχολείο, περπατήσαμε για να πάμε στο αρχαιολογικό μουσείο που ήταν λίγο πιο μακριά από την Χ.Α.Ν.Θ.
Η είσοδος του αρχαιολογικου μουσείου ήταν πολύ εντυπωσιακή. Από το ταβάνι κρεμόταν μια κατασκευή που ήταν πολύ περίεργη. Ήταν κατασκευή σύγχρονης τέχνης.
Μπαίνοντας μέσα είχε έναν χώρο για να αφήσουμε τα μπουφάν μας. Μετά μας χώρισαν σε ομάδες και μας έδωσαν χαρτιά με εικόνες από διάφορα πράγματα που υπήρχαν εκεί. Στα χαρτιά υπήρχαν διάφορες ερωτήσεις και εμείς απαντούσαμε. Πιο πολλή εντύπωση μου έκανε το ψηφιδωτό που είχε επάνω τον Διόνυσο μεθυσμένο. Επίσης έμαθα τον τρόπου που μεταφέρουν τα ψηφιδωτά από τα σπίτια στο Μουσείο.
Η επίσκεψη ήταν πολύ ωραία. Μακάρι να ξαναπάμε.
ΕΛΙΣΑΒΕΤ

Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο.
Το πρόγραμμα που κάναμε λεγόταν "Θεοί και Ήρωες". Εκεί συναντήσαμε τον Δία, την Αθηνά, την Ήρα, τον Ηρακλή και τον Άτλα σε αγάλματα.
Δεν μου άρεσε, γιατί δεν συναντήσαμε όλους τους θεούς και γιατί δεν κάναμε κάτι σπουδαίο.
 ΕΡΜΗΣ

Σήμερα πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσ/νίκης. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και παίξαμε ένα παιχνίδι που έπρεπε να βρούμε 5 αγάλματα. Μου άρεσε περισσότερο το ψηφιδωτό που δείχνει τον Διόνυσο να γνωρίζει την Αριάδνη και το άγαλμα ενός νεαρού στρατιώτη του Αχιλλέα.
ΔΗΜΉΤΡΗΣ Ζ.

Επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο.
Σήμερα το πρωί πήγαμε με την τάξη του σχολειου μου στο αρχαιολογικό μουσείο της πόλης μας. Ένας κύριος μας ξενάγησε στο μουσείο και είδαμε πολλά αγγεία και αγάλματα της αρχαίας εποχής.
Μου έκανε εντύπωση ένα ψηφιδωτό με τον θεό Διόνυσο μεθυσμένο και την Αριάδνη.
Όλα τα παιδιά παίξαμε ένα παιχνίδι που λέγεται "Θεοί και ήρωες" και μου άρεσε πολύ.
Πέρασα πολύ ωραία στο μουσείο και ελπίζω να ξαναπάω.
ΑΛΕΞΗΣ

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο.
Σήμερα το πρωί με το σχολείο πήγαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Είναι ένα μουσείο αφιερωμένο στους θεούς και στου ήρωες της Μυθολογίας μας. Υπήρχαν πολλά αγάλματα και προτομές τους. Στο χώρο αυτό παίξαμε ένα παιχνίδι. Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. Όποια ομάδα θα έβρισκε τα περισσότερα αγάλματα, θα κέρδιζε. Ήταν ένας ξεναγός που μας εξηγούσε την ιστορία των ηρώων και των θεών. Μου έκανε εντύπωση ο σκελετός μιας απλής γυναίκας, που βρισκόταν σ' ένα μαρμάρινο κουτί και το ψηφιδωτό που έδειχνε τη γυναίκα του Θησέα με τον θεό Διόνυσο μεθυσμένο.
Μου άρεσε πολύ η επίσκεψή μας αυτή, γιατί και διασκεδάσαμε και είδαμε καινούρια πράγματα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Θεοί και Ήρωες
Σήμερα επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Μας υποδέχτηκαν κάποιοι από το μουσείο και μας χώρισαν σε δύο ομάδες.
Μας μοίρασαν χαρτιά με ερωτήσεις και έπρεπε να βρούμε μερικά αγάλματα. Στην αρχή είδαμε ένα γυναικείο άγαλμα που είχε μόνο σώμα, ντυμένο με ένα φουστάνι. Έπειτα είδαμε το κεφάλι της Αφροδίτης που η έκφρασή της ήταν σοβαρή. Πιο κάτω συναντήσαμε το άγαλμα της θεάς Ρέας που καθόταν σε έναν θρόνο και δίπλα της ήταν δύο λεοντάρια. Λίγο πιο κάτω βρήκαμε ένα ακόμα άγαλμα που ήταν το σώμα της Αφροδίτης και φορούσε ένα βρεγμένο φόρεμα, γιατί μόλις είχε βγει από την θάλασσα.
Επίσης συναντήσαμε ένα τεράστιο ψηφιδωτό που είχε ανακαλυφθεί στο πάτωμα ενός παλιού σπιτιού. Μας έδειχνε την Αριάδνη να κοιμάται, τον Διόνυσο να την δείχνει και να τον κραταέι κάποιος, γιατί ήταν ζαλισμένος και το Θεό Έρωτα να την κοιτάζει. Το ψηφιδβτό αυτό είχε πολλά χρώματα.
Πιο πολύ απ' όλα με εντυπωσίασε ένας σκελετός μιας γυναίκας από τα αρχαία χρόνια, γιατί έμεινε έτσι για πάρα πολλά χρόνια.
ΜΑΓΙΑ

Στο Αρχαιολογικό Μουσείο πήγαμε με τα πόδια. Επίσης το Αρχαιολογικό Μουσείο είναι δίπλα στη ΧΑΝΘ.
Στο μουσείο μας ξαναείπαν για την Τιτανομαχία και παίξαμε κι ένα παιχνίδι, που λεγόταν Θεοί και ήρωες.
Να σας πω για εμένα δεν είχε και πολύ ενδιαφέρον, επειδή τα ξέραμε. Όταν τελείωσε το παιχνίδι, γυρίσαμε στο σχολείο και σχολάσαμε.