Μουσείο Ύδρευσης

Σήμερα, Τρίτη, επισκεφτήκαμε με την τάξη μας το Μουσείο Ύδρευσης της Θεσσαλονίκης.
Ξεκινήσαμε με το λεωφορείο και σε περίπου 20 λεπτά φτάσαμε στον προορισμό μας.
Εκεί χωριστήκαμε σε δύο ομάδες ανάλογα με τα τμήματα κι έπειτα άρχισε η ξενάγηση. Πρώτα η ξεναγός μας μίλησε για το πώς οι άνθρωποι παλιά μάζευαν νερό και μετά μας έδειξε δύο
παλιές μηχανές που λειτουργούσαν με νερό.
Στο τέλος μας έδωσαν χαρτιά για να ζωγραφίσουμε κάτι σχετικό με το νερό και μας άφησαν να παίξουμε στον κήπο του μουσείου.
Μου άρεσε πολύ η επίσκεψη στο Μουσείο Ύδρευσης αλλά θα προτιμούσα να μας δείχνανε πιο πολλά για το νερό.
ΕΡΜΗΣ

Την Τρίτη 8 ΜαΪου πήγαμε στο Μουσείο Ύδρευσης με το πούλμαν.
Μόλις φτάσαμε αφήσαμε τα πράγματά μας και μπήκαμε στο μουσείο.
Εκεί μία κυρία μας είπε τους κανόνες που έχουμε στο μουσείο και έπειτα μας έδωσε μία αποστολή: Να ψάξουμε κάποια μαξιλάρια που ήταν μωβ, πορτοκαλί και κόκκινα. Καθίσαμε στα μαξιλάρια και εκεί μας μίλησε για το πως παίρνανε οι άνθρωποι παλιά νερό γιατί δεν είχαν βρύσες μέσα στα σπίτια τους όπως σήμερα. Μετά από λίγο μας είπε να κάτσουμε πίσω από μια κόκκινη γραμμή, εκεί είδαμε μία μηχανή πλοίου που λειτουργούσε με ατμό. Ύστερα μας έδειξε έναν μεγάλο κύλινδρο που ήταν μαύρος και επίσης ήταν χωρισμένος στα δύο για να βλέπουμε το μέσα του. Αυτός ο κύλινδρος είχε μέσα δύο κόκκινους κυλίνδρους που μέσα σε αυτούς υπήρχε φωτιά και γύρω γύρω από τους κόκκινους κυλίνδρους υπήρχε νερό που από τη ζέστη της φωτιάς γινόταν ατμός και έτσι λειτουργούσε ένα τρένο. Στο τέλος ζωγραφίσαμε κάποιες στάμνες από χαρτί και μας έδωσαν αναμνηστικά παγούρια νερού.
         Πιο πολλή εντύπωση μου έκανε ότι το πάτωμα είχε από πάνω του τζάμι και έβλεπες τις πέτρες που είχε παλιά.
ΛΙΒΙΑ

Σήμερα πήγαμε η τάξη κι εγώ στο μουσείο Ύδρευσης. Πήγαμε με το λεωφορείο.                                                                                      Μόλις φτάσαμε εκεί αφήσαμε τις τσάντες μας σε ένα σπιτάκι. Κατόπιν μπήκαμε στο μουσείο και μας εξήγησαν τι να μην κάνουμε εκεί. Μας έδειξαν πολλές μηχανές που είχαν σχέση με το νερό. Μια από αυτές, ήταν μια μηχανή που παλιά έσπρωχνε τα νερά στα σπίτια. Μετά την άνοιξαν και έκανε έναν απαίσιο θόρυβο. Ύστερα μας έδειξαν ένα μεγάλο μηχάνημα που ζέσταινε το νερό.
Πέρασα πολύ ωραία γιατί διασκέδασα.
Με εντυπωσίασε η αυλή στο τέλος, γιατί είχε μηχανήματα που τα ενεργοποιούσαμε εμείς.
ΛΑΜΠΡΙΝΟΣ

Σήμερα επισκεφθήκαμε το Μουσείο Ύδρευσης.
Πήγαμε με το λεωφορείο.
Μόλις φτάσαμε εκεί άρχισε η ξενάγηση.
Αρχικά μας είπε πως πρέπει να βρούμε μαξιλάρια στα χρώματα κόκκινο πορτοκαλί και μοβ, μόλις τα βρήκαμε καθίσαμε και μας έδειξε δύο φωτογραφίες και εμείς έπρεπε να βρούμε τις διαφορές ανάμεσά τους.
Αμέσως μετά μας είπε να ψάξουμε να βρούμε μια κόκκινη γραμμή.
Όταν βρήκαμε την κόκκινη γραμμή σταθήκαμε από πίσω της. Μπροστά μας ήταν ένα παλιό και μεγάλο μηχάνημα που το είχαν στα καράβια.
Μετά μας είπε να βρούμε τα μπλε μαξιλάρια καθίσαμε και η κυρία μας είπε να ζωγραφίσουμε οτιδήποτε έχει σχέση με το νερό.
ΕΛΙΣΑΒΕΤ

Την Τρίτη, 8 Μαΐου 2018 επισκεφτήκαμε με την τάξη μου το ΜΟΥΣΕΙΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ. Πήγαμε με λεωφορείο!
Εκεί είδαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα όπως το μηχανοστάσιο που ήταν ένας μεγάλος σωλήνας γεμάτος νερό και στο εσωτερικό του υπήρχε ένας άλλος σωλήνας που είχε μέσα φωτιά! Το νερό με τη ζέστη εξατμίζεται, γίνεται καπνός και βγαίνει από το φουγάρο.
Περισσότερο μου άρεσε, όταν παίξαμε παντομίμα, γιατί γελάσαμε και διασκεδάσαμε πολύ!
ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΘΑ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΑΞΕΧΑΣΤΗ!!!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Σήμερα πήγαμε εκδρομή στο ΜΟΥΣΕΙΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ. Πήγαμε με πούλμαν.
Εκεί μας έδειξαν πώς έπαιρναν και τι έκαναν το νερό πολύ παλιά. Επίσης μας έδειξαν διάφορες μηχανές και σωλήνες για το νερό. Μετά ζωγραφίσαμε σε κάτι χαρτόνια σε σχήμα στάμνας. Στο τέλος στην αυλή έξω από το μουσείο.
Πέρασα πολύ ωραία.
ΖΩΗ

Σήμερα επισκεφτήκαμε το μουσείο ύδρευσης. Πήγαμε με λεωφορείο κι εκεί μας καλωσόρισε μια ξεναγός. Μας είπε να αφήσουμε τις τσάντες μας και μας ξενάγησε στο μουσείο.
Μας είπε ότι τα παλιά χρόνια οι άνθρωποι κουβαλούσαν το νερό με κουβάδες από πηγάδια ή πηγές. Πολλές φορές το νερό δεν ήταν πόσιμο.
Στο τέλος μας χάρισε παγουρίνια για να βάζουμε το νερό που πίνουμε. Το μουσείο ήταν πολύ εντυπωσιακό και μου άρεσε πολύ.
ΜΑΡΙΑ

Την Τρίτη, 8/5/2018, επισκεφτήκαμε το Μουσείο Ύδρευσης, ένα από τα πρώτα αντλιοστάσια.
Πήγαμε και ήρθαμε με λεωφορείο.
Όταν φτάσαμε, αφήσαμε τις τσάντες μας σε ένα κιόσκι και πήγαμε στο εσωτερικό του Μουσείου. Μας έδειξαν πώς λειτουργούσαν οι παλιές μηχανές με το νερό και πώς οι άνθρωποι το χρησιμοποιούσαν πριν πολλά χρόνια.
Μου έκανε εντύπωση μια ατμομηχανή, δηλαδή το πόσο υψηλή θερμοκρασία είχε και μετέτρεπε το νερό σε ατμό.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Την Τρίτη πήγα με την τάξη μου στο Μουσείο Ύδρευσης. Όμως στον δρόμο είχε πολλή κίνηση και το λεωφορείο άργησε να έρθει.
Όταν φτάσαμε η ξεναγός μας είπε να αφήσουμε τις τσάντες μας σε ένα αποθηκάκι που εκεί δίπλα υπήρχε ένα σκυλάκι και όλα τα παιδιά άρχισαν να το χαϊδεύουν. Η ξεναγός μας είπε ότι έχει φαρυγγίτιδα και γι' αυτό έπρεπε να κάνουμε ησυχία. Επίσης μας είπε ότι άμα είμαστε καλά παιδιά, στο τέλος θα μας έχει μια έκπληξη.
Κάτω το πάτωμα ήταν από γυαλί. Βλέπαμε τα τούβλα που υπήρχαν από κάτω μας. Ένα παλιό, πολύ παλιό μηχάνημα, παμπάλαιο δούλευε και ένανε τόσο φασαρία που δεν άντεχες άλλο! Οι καημένοι στα εργοστάσια κάθε μέρα να ακούν αυτόν τον ήχο!!
Αυτό το μηχάνημα παλιά το χρησιμοποιούσαν για να μεταφέρουν το  νερό και οι άνθρωποι να μην πηγαίνουν στις βρύσες, στα πηγάδια ή να αγοράζουν από τον νερουλά.
Μας έδειξαν και ένα ακόμα μηχάνημα παμπάλαιο κι αυτό, να φανταστείτε έκλεινε τα 100 χρόνια. Ήταν σαν ένας σωλήνας που είχε έναν παρόμοιο σε πιο μικρό και πιο λεπτό.
Πιο πολλή εντύπωση μου έκανε που μερικά μηχανήματα δεν χάλασαν, εκατόν ενός χρονών γίνεται ένα από αυτά!
ΘΕΟΔΩΡΑ

Την Παρασκευή 11 Μαΐου επισκεφθήκαμε το Μουσείο Ύδρευσης (Διεύθυνση: 26ης Οκτωβρίου 19, Θεσσαλονίκη Τ. Κ. 546 27). Πήγαμε με το λεωφορείο.
Στο Μουσείο Ύδρευσης μας έδειξαν πολλές μηχανές που είχαν σχέση με το νερό. Είχαμε και αποστολές! Ήταν τρεις:

• Να βρούμε μαξιλάρια με τα χρώματα κόκκινο, πορτοκαλί και μοβ.
  • Να βρούμε μία κόκκινη γραμμή και να στηθούμε από πίσω της.
  • Να βρούμε μαξιλάρια με το χρώμα μπλε.

Πιστεύω πως, όλοι περάσαμε πολύ ωραία.
Πιο πολύ μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που ήτανε μουσείο μας έβαλαν αποστολές.
Θα ήθελα να ξαναπάω.

Λουκάς Καργιώτης 13.05.2018

Σήμερα πήγαμε στο Μουσείο Ύδρευσης. Στο λεωφορείο καθόμουν με τον Λουκά.
Εκεί είχε ένα αντλιοστάσιο με πολλές, παλιές, μεγάλες μηχανές. Εκείνες οι μηχανές       πήγαιναν νερό στη Θεσσαλονίκη.  Επίσης είδαμε μια μηχανή που θέρμαινε το νερό με φωτιά. Σε έναν σωλήνα είχε φωτιά και σε έναν άλλον κάρβουνα. Και οι δύο σωλήνες ήταν σε έναν μεγαλύτερο από αυτούς.
Έξω από το μουσείο είχε χώρο για παιχνίδι.
Με εντυπωσίασε η ατμομηχανή  γιατί ήταν πολύ περίεργο πως παρήγαγαν ενέργεια τα παλιά χρόνια.
Στο μουσείο πέρασα πολύ ωραία.